Your are here: Home // // Hari kedua hari lambaian gelombang

Hari kedua hari lambaian gelombang


Wartawan
Wan Ahmad Hanif bin Wan Mohamed @ Adnan

3 Mac 2010, Nadi Riadi - Sekitar jam 12.00 tengah hari tadi telah bermulanya Kejohanan Futsal Piala Presiden 2010 yang mengetengahkan pasukan daripada N.Sembilan B melawan N.Sembilan A. Persaingan sengit diantara lawan "negeri yang sama" ini akhirnya berpihak kepada pasukan N.Sembilan A dengan keputusan 1-0.

Hari kedua menyaksikan pelbagai karenah dan suka duka pemain mahupun penonton yang hadir. Walaupun terdapat beberapa detik cemas seperti kecederaan dan sebagainya, namun ia dapat diatasi sebaik mungkin oleh pengadil dan urus setia program. Kebanyakan pemain yang menyatakan pandangan mereka pada hari ini adalah ia lebih meriah berbanding semalam memandangkan lebih ramai yang hadir untuk memberikan sokongan kepada kumpulan masing-masing.

Suasana juga bertambah meriah dengan lambaian "gelombang" serta laungan semangat oleh penonton yang hadir. Hari kedua yang hanya memakan masa selama lima jam ini iaitu bermula jam 12.00 tengah hari sehingga 5.00 petang digunakan sebaik-baiknya oleh penonton untuk memberi semangat kepada pasukan yang bertanding.

Perlawanan akhirnya dapat disudahi tepat jam 5.00 petang.

Leave a reply

Copyright © 2009 Bola Sepak | PMRAM.
Designed by Theme Junkie. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes. Sponsored by iBlogtoBlog.