Your are here: Home // // Warm up dan Go! hari ketiga

Warm up dan Go! hari ketiga


Wartawan
ustaz Huefiros Efizi bin Husein


4 Mac 2010, Nadi Riadi - Perlawanan pada hari ketiga disemarakkan lagi dengan perlawanan pembukaan antara Singapura B dan Kuala Lumpur B tepat jam 7 pagi. Walaupun Kuala Lumpur berpuas hati sekadar memperoleh satu jaringan berbanding dua dari pihak lawan namun sorakan penonton tidak sekali mematahkan pemain-pemain yang beraksi.

Skuad Penang dan Kemboja terus mengambil alih penguasaan bola dengan keputusan 0 berbalas 1. Stadium tertutup ini terus bergema dengan sorakan dari penyokong Skuad Dentist A apabila mampu menundukkan Buuth B dengan jaringan 1. Shoubra B terus tersenyum dengan penguasaan beberapa perlawanan sebelum ini dan hari ini memperoleh 2 gol berentap bersama UMI A yang hanya mandi peluh seusai perlawanan. Zaqaziq B, Terengganu B dan Shoubra A masih tidak mampu menjaringkan sebarang gol pada hari ini di mana pasangan masing-masing jua menerima nasib yang sama iaitu mansurah, Kelantan A dan Selangor A.

Hati-hati penonton sedikit tersentuh dengan sesi bermaafan selepas perlawanan di antara beberapa pemain dari Johor A dan Sabah apabila berlaku pertengkaran kecil pada sesi separuh minit terakhir yang diredakan oleh pengadil-pengadil yang terlibat.

Perlawanan diteruskan lagi dengan beberapa pertembungan skuad-skuad sebelum tamat sesi pertama hari terakhir ini. Sesi kedua akan bersambung jam 7 malam sehingga 12 tengah malam.

Leave a reply

Copyright © 2009 Bola Sepak | PMRAM.
Designed by Theme Junkie. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes. Sponsored by iBlogtoBlog.